Pracujemy z pasją

blisko klientów, dziennikarzy, liderów opinii, ekspertów, influencerów czy
organizacji pozarządowych, z którymi mamy bardzo dobre relacje.
Rozumiemy światy naszych klientów. Zwykle współpracujemy wiele lat, jednocześnie nie przestając się ich uczyć.
Lubimy naszą pracę i zespół, który tworzymy. Dbamy o dobrą atmosferę, unikamy sztucznego dystansu. Jesteśmy przyjazną firmą – światu i ludziom, między innymi wszystkim współpracownikom, którym po części zawdzięczamy naszą efektywność.
Najchętniej angażujemy się w działania ważne dla ludzi. Niezależnie od projektu, trzymamy się żelaznej zasady: seniors do the job.

ANDRZEJ KROPIWNICKI

PARTNER

Konsultant PR z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi lub prowadził projekty takich klientów jak Gilead Sciences, Krajowe Centrum ds. AIDS, Pharmaceutical Research and Manufacturers of America, MSD, Mylan, Zenith Optimedia, ING, Brinks i wiele innych. Był menedżerem koordynowanego przez Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego międzynarodowego projektu badawczego Pro-Health65+ finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Członek zarządu stowarzyszenia Grupa Robocza na Rzecz Innowacji w Ochronie Zdrowia. Doradca w sytuacjach kryzysowych, trener medialny. Wykładowca Szkoły Wyższej Przymierza Rodzin . Jako dziennikarz publikował w kilkunastu tytułach prasowych takich jak International Herald Tribune, Haaretz Daily Newspaper, Rzeczpospolita, Wprost czy Playboy. Współautor serii książek przedstawiających kulturę, tradycje oraz środowisko kilkudziesięciu krajów Europy i świata.

PRZEMYSŁAW BAROWICZ

PARTNER

W branży public relations od 1997 roku. Były dyrektor zarządzający Alert Media Communications. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Burson-Marsteller, BCA Edelman PR Worldwide oraz UniCredit Banku Pekao SA. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz komunikacji wewnętrznej. W dotychczasowej pracy tworzył strategie komunikacji oraz wdrażał projekty dla wielu firm, m.in. Coca-Cola, Citibank, Deutsche Boerse, Dębica, Gilead, Goodyear, KC AIDS, Kraft Foods, Lotto, MSD, Mylan, Novartis, Philip Morris, Unilever. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz MBA w Międzynarodowej Szkole Zarządzania. Właściciel firmy doradczej PRYM PR.

KEN RABIN

SENIOR CONSULTANT

Dr Ken Rabin pracuje w branży public affairs i public relations od ponad 50 lat.  Karierę rozpoczął jako oficer prasowy US Information Agency w 1967 roku. Następnie otrzymał stanowisko profesora i dyrektora programu Public Relations w American University w Waszyngtonie. W 1980 roku podjał pracę jako public affairs director w Squibb (obecnie BMS) i od tego czasu specjalizuje się w branży healthcare. Był szefem globalnego działu healthcare w Hill&Knowlton i szefem globalnego działu healthcare w Burson Marsteller, Pracował też jako executive vice president w Ruder Finn. Założył ponadto w USA Interscience – pierwszą globalną agencję specjalizującą się w ochronie zdrowia. W 2005 roku przeniósł się do Warszawy, gdzie prowadzi m.in. działania na rzecz firmy Sirtex. Jest dyrektorem w GlobalHealth Public Relations.

MARTA KOTULA

PR Manager

Z branżą public relations związana jest od 2010 roku. Specjalizuje się w PR produktowym, kanałów telewizyjnych, komunikacji korporacyjnej i działaniach w social media. Realizowała projekty dla klientów takich, jak m.in.: McCain, Winiary, CWS-boco, Philips Lighting, Polsat Food Network i Travel Channel Polska. W latach 2012 – 2014 pełniła funkcję Marketing & PR Managera w Grupie MNI S.A., właściciela spółki Telestar S.A. W 2015 roku pracowała na stanowisku PR Managera w Executive Club – organizacji zrzeszającej przedstawicieli top managementu w Polsce oraz organizatora konferencji branżowych. Jest absolwentką socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie pasjonuje się muzyką – ukończyła szkołę muzyczną w klasie wiolonczeli, aktorstwem, modą oraz sportem.