GOODFEST - Polish New
Music Festival

Realizując 3 edycje festiwalu (2012, 2013, 2014), działaliśmy wielotorowo. Liczba wyświetleń informacji na profilu Facebook wyniosła ok. 4,5 mln z zasięgiem blisko 2,5 mln…

Kampania
#mamczasrozmawiac

Trwająca zaledwie dwa tygodnie kampania odniosła wielki sukces. #mamczasrozmawiac zdominowało komunikację wokół Europejskiego Tygodnia Testowania na HIV
i Światowego Dnia AIDS…

Program
Pozytywnie Otwarci

Pozytywnie Otwarci to jedyny w Polsce, kompleksowy program edukacyjny o HIV/AIDS, który realizujemy nieprzerwanie od 2011 roku.
Co udało nam się osiągnąć?…

AAA AUTO, zbudowanie
wizerunku lidera

W efekcie naszych działań odnotowaliśmy czterokrotny wzrost liczby publikacji na przestrzeni ostatnich 4 lat (z ponad 200 artykułów
w 2015 roku do ponad 1.800 w 2018 roku)…

Mobile Central
Europe 2015

11 partnerów medialnych, 4 press kity, liczne speaking opportunities i 75 publikacji – dzięki nim udało nam się zrealizować założenie: o Mobile Central Europe 2015…

Światowy Dzień WZW

Od 2013 roku wspieramy działające na rzecz osób z chorobami wątroby Fundację Gwiazda Nadziei oraz innych członków Koalicji Hepatologicznej
w realizacji projektów związanych ze Światowym Dniem Wirusowego Zapalenia Wątroby obchodzonym 28 lipca…