AAA AUTO - wprowadzenie na rynek i zbudowanie wizerunku lidera.

Wejście na polski rynek to wyzwanie, przed którym stanęła Grupa AAA Auto w 2015 roku. Firma istnieje na rynku od 25 lat i prowadzi sieć ponad 40 salonów samochodowych w Czechach, Polsce, na Słowacji i Węgrzech. Naszym zadaniem było zbudowanie wizerunku AAA AUTO jako lidera i wyznaczenie standardów rynkowych w trudnej branży samochodów używanych.

Co zrobiliśmy? Od wejścia AAA AUTO na polski rynek konsekwentnie realizujemy opracowaną strategię komunikacyjną, zakładającą działania w kilku obszarach. Przede wszystkim postawiliśmy na silne relacje z mediami o dużej częstotliwości. Utworzyliśmy intensywnie działające Biuro Prasowe, które każdego miesiąca przygotowuje kilka materiałów prasowych, kreując tematy w oparciu o statystyki firmy, a także będąc głosem branży przy okazji wydarzeń na rynku motoryzacyjnym. Z powodzeniem wprowadziliśmy markę do mediów społecznościowych. Angażujemy się także w realizację eventów branżowych, których celem jest uporządkowanie handlu używanymi samochodami i wprowadzenie nowej jakości na polskim rynku. Przykładem jest konferencja sektorowa w Parlamencie Europejskim, dotycząca zagadnienia cofania liczników samochodowych, która przyczyniła się do zmiany prawa w tym zakresie (październik 2017 r.).

W efekcie naszych działań odnotowaliśmy ośmiokrotny wzrost liczby publikacji na przestrzeni ostatnich 4 lat (z ponad 200 artykułów w 2015 roku do ponad 1.800 w 2018 roku). Jesteśmy stale obecni w mediach ogólnopolskich i regionalnych. W tym samym czasie wyniki sprzedaży firmy w Polsce wzrosły o niemal 60%, tj. kilkakrotnie więcej niż w innych krajach, w których obecna jest Grupa AAA AUTO.

ZOBACZ INNE REALIZACJE