Krajowe Centrum ds. AIDS
Kampania #mamczasrozmawiac

Kampanię edukacyjną „Mam czas rozmawiać” (#mamczasrozmawiac) prowadziliśmy dla Krajowego Centrum ds. AIDS, agendy Ministra Zdrowia, trzykrotnie – w latach 2017, 2018 oraz 2019. Wyzwaniem dla agencji była skuteczna promocja międzypokoleniowego dialogu o zdrowiu, a zwłaszcza o tematach trudnych, takich jak choroby przenoszone drogą płciową, w tym HIV.

Postawiliśmy na działania w sieci, przede wszystkim influencer marketing. Dzięki współpracy z influencerami i ich rodzinami, w tym Rafałem Maślakiem i Maciejem Musiałem, blogerami (m.in. Wyrwane z kontekstu, StayFly, Socjopatka) i vlogerkami (m.in. O! Matko i Córko) udało się stworzyć szereg angażujących i autentycznych treści, które spotkały się z dużym zainteresowaniem odbiorców.

Łącznikiem identyfikującym wszystkie przekazy, które pojawiły się na IG, FB, YT i w blogosferze był hasztag #mamczasrozmawiac. Akcję wspierały przygotowane wcześniej spoty emitowane w telewizji, komunikacji miejskiej, placówkach medycznych, na uczelniach wyższych oraz portalach informacyjnych, a także strona internetowa kampanii.

SPOT PROMUJĄCY KAMPANIĘ #MAMCZASROZMAWIAC

ZOBACZ INNE REALIZACJE