Krajowe Centrum ds. AIDS
Kampania #mamczasrozmawiac

Kampanię edukacyjną „Mam czas rozmawiać” (#mamczasrozmawiac) prowadziliśmy dla Krajowego Centrum ds. AIDS, agendy Ministra Zdrowia, od 17 listopada do
1 grudnia 2017. Wyzwaniem dla agencji była skuteczna promocja międzypokoleniowego dialogu o zdrowiu, a zwłaszcza o tematach trudnych, takich jak choroby przenoszone drogą płciową, w tym HIV.

Postawiliśmy na działania w sieci, przede wszystkim influencer marketing. Dzięki współpracy z influencerami i ich rodzinami, w tym ambasadorem akcji Rafałem Maślakiem, blogerami (m.in. Wyrwane z kontekstu, StayFly, Socjopatka) i vlogerkami (m.in. O! Matko i Córko) udało się stworzyć sieć angażujących i autentycznych treści, które spotkały się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Łącznikiem  identyfikującym wszystkie przekazy, które pojawiły się na IG, FB, YT i w blogosferze był hasztag #mamczasrozmawiac. Akcję wspierały przygotowane wcześniej spoty emitowane w telewizji, komunikacji miejskiej, placówkach medycznych, na uczelniach wyższych oraz portalach informacyjnych, a także strona webowa kampanii.

#mamczasrozmawiac zdominowała komunikację wokół Europejskiego Tygodnia Testowania na HIV i Światowego Dnia AIDS. Dotarcie w TV, radiu i prasie wyniosło
1,9 mln. Działania prowadzone w internecie, w tym działania influencerów oraz emisja spotu kampanijnego w Światowy Dzień AIDS wygenerowały zasięgi na poziomie ponad 13 mln page views oraz blisko 3 mln unikalnych użytkowników.

SPOT PROMUJĄCY KAMPANIĘ #MAMCZASROZMAWIAC

ZOBACZ INNE REALIZACJE