Krajowe Centrum ds. AIDS
Kampania #mamczasrozmawiac

Zrealizowaliśmy z sukcesem kampanię społeczną „Czy wiesz, że…” Krajowego Centrum ds. AIDS prowadzoną w internecie z udziałem ekspertów – lekarzy chorób zakaźnych. Wśród narzędzi, które zostały wykorzystane warto wymienić Google Adwords, technologię Programmatic, a także działania w mediach społecznościowych oraz na ogólnopolskich portalach informacyjnych. Kampania była kontynuacją akcji „Mam czas rozmawiać” (#mamczasrozmawiac), którą pomagaliśmy realizować w latach 2017- 2019.

Cechą charakterystyczną wszystkich odsłon tych kampanii było zaangażowanie influencerów takich jak ambasadorowie (Rafał Maślak, Maciej Musiał czy Maria Seweryn), blogerzy (Doktor Lu, Wyrwane z kontekstu, StayFly, Socjopatka) oraz vlogerzy np. O! Matko i Córko. Dzięki temu powstały angażujące, unikalne treści, interesujące dla grup docelowych.